2010. augusztus 5., csütörtök

Sokáig éljen Diara!

Hello mindenki :)
Szeretnék köszönetet mondani ezen a blogon is Diara szenzációs munkájáért! :D Volt olyan drága, hogy addig nem nyugodott, amíg ki nem találta, hogyan cselezze ki azt a frágya paragraph HTML-kódot. Kitartása, és elkötelezettsége határtalan, mint ahogy az iránta érzett hálám is :') Szegény, ezentúl állandóan a háta mögé kell nézzen, különben a hálám leteperi. Még egyszer köszönöm :)
És most pár szó hozzátok, Olvasokhóz is:)
Talán egyesek már ismertek Freeblog-ról... Ott egyébként üzemeltetek egy másik blogot is, amiben az általam elolvasott könyvekről írok "kritikákat", de most nem is ez a lényeg, hanem az Emparazita :D Szóval Freeblog-on is fönn voltam, illetőleg még leszek egy darabig - minimum addig, amíg nem pakolom fel az összes fejezetet, de iskola kezdésig mmindenképpen, utána véglegesen átköltözök ide.
Remélem, hogy az olvasói köröm bővülni fog, és nem csak a Freeblog-os, "törzsolvasóimat" láthatom majd viszont egy-két kommentben :)
Big Love <3
Matt

3 megjegyzés:

Diara írta...

Ha már megtudtam a blog címét...
Én vagyok az első hivatalos olvasód és kommentelőd! :-D :-P

Matt írta...

És ne felejtsük ki, hogy a jobb kezem :D (vagy inkább már kezeim? :D) Nagyon szépen köszönöm, hogy megfejtetted a rejtélyt <3

Diara írta...

Ismételten nincs mit! Örülök, hogy tudtam segíteni! :-)